måndag 28 juli 2008

Första vägningen idag! - 0,8 som ni ser till höger! Trots att jag faktiskt inte vatt jätteduktig på maten, men jag har rört på mig mycket och så har jag börjat jobba igen. Då averkar jag mellan 10000 o 17000 steg om dagen! Sen kom jag på att jag inte skrivit nån målvikt, så jag har lagt till det nu. Som sagt är det mycket jobb nu men håller vädret i sig så ska jag o Hanna med våra barn kanske köra o bada på fredag! Då är jag ledig igen! Idag efter jobbet va jag inom kristianstad, jag behövde en laddare till mobilen eftersom min ena kisse tyckte att det var en bra idé att tugga på den jag hade! Ja är inte lika nöjd! Men dom va slut på Elgiganten så jag körde nerom stan istället. Jag behövde ett par nya BH. Jag provade 15 stycken men ingen satt riktigt bra.. En va ok skulle haft en kupstorlek större. Ska åka in till Hässleholm en dag och kolla om dom har den i rätt storlek där! Jag fattar inte att bara för man har större kupa än A, B, C, D så fins inget snyggt och vällsittande! Men ibland hittar jag nån bra, då köper jag ett par av den!
Sen har jag hittat en piercing jag vill göra! Sternum piercing! är så jäkla sugen, så en sån blir de nog inom kort! Då kommer jag att boka tid på India i Mamö. Där är ju Maddis (MissMaddis som ni kan se bland mina länkar) piecare! Ska jag ha en... Då ska hon gör den! Undra vad det kan kosta? Men det spelar ingen roll! Jag ska ha en!
Nu e jag trött på o sitta här o dega! Jag ska ut o städa husvagnen!
Ha de bra!!
Pusshaj på er!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Tjustigt jobbat!
Sämre går det för mig. Men det kommer efter semestrarna.
Ha det gott
Kram C

Anonym sa...

Vad duktig du är!! Hoppas du fortsätter kämpa på. Jag ska väl kunna ta tag i mitt liv en dag oxå :D
Kram
Ps:Du har inte lust att gå ut och gå en kväll? Kram

Ninna sa...

Kämpa på du är skitduktig :-)
Ja Sternum Piercing är skitläckert, ska jag pierca mig så blir det med hos Maddi helt klrt :-D
Kram