tisdag 22 juli 2008

Första dagen!

Igår va första dagen tillbacka på jobbet och första dagen på mitt nya försök till viktnedgång! Jag hade ju bestämt mig för att köra en kur xtravagansa på helfart, men bestämde mig för att köra halvfart/äta nyttigt istället. Jag har ju ett fysiskt krävande jobb och jag vet hur hårt det tog att jobba och köra helfart när jag gjorde det i våras. Fick ju rejäll magkattar! Ingen höjdare!
Så vad tycker ni om min matdagigår?
Frukost: 1 påse xtravagansa vaniljshake och en fullkornsmacka med mjukost 10% och tomat.
Lunch: Kokt laxfile med bulgur blandat med rödlök. paprika stavar och sås gjord på créme fraich och sweet chilli sås.
Middag: Rostade grönsaker med kyckling, samma sås som ovan.
Mellanmål 3 st: 2 äpple och ett päron.
Viktigast av allt.... INGET GODIS!!!
Ska försöka komma igång med träning igen oxå. Jag har ju mitt gymkort på friskvårdshuset i Kristianstad, men det är ju en bit mellan sörby och kristianstad!
Ikväll ska jag o Hanna kör till Åhus och Maria Magdalena marknaden!
Ha en bra dag mina kära vänner
Pusshaj!

Inga kommentarer: