torsdag 10 juli 2008

10/7 2008

Igår va jag ju på kristianstadsdagrana med Simon och Törn. Det va ju några till men dom känner jag inte! Vi hade lite förfest hos Simons bror Johan.
Vi kom dit vid 19 tiden, då va jag o törn hungriga så vi beställde pizza!
Vi satt där och drack öl till 21.50 när bussen skulle går från Broby in till stan. När vi hoppa på var det rätt lugnt på bussen. Men när vi kommer till Knislinge hoppa säkert 40 st 14-17 åringar på bussen! Och satan vad dom kan föra liv!! Dom sjöng o höll låda! Sen börja dom sjunga pissepaus, pissepaus, pissepaus... Och busschauffören stannade! Sen fortsatta turen med dessa galande fjortisar... Och så börjar dom sjunga hata vinslöv, hata hata vinslöv... Då ville jag gå fram o nita dom men jag struntade i det... det hade kunnat bli lite kladdigt;-)
I stan var det trevligt! Sprang på Maria Sarkar ütanför bajamajorna henne har jag inte träffat på jättelänge! Mycket trevligt! Vi vandrade mellan Banken och lillatorg! Jag åkte hem vid 02.00 när allt stängde, trött som tusan va jag!
Sen sov jag till 10 i morse! Skönt! Sen har jag röjt och fixxat lite, Wille och helen skulle komma o grilla ikväll. Det blev fläskfilé med bearnisesås och klyftpotatis. Och sallad såklart! Till efterrätt gjorde jag en urgod kladdkaka!
Och nu sitter jag här och ska trax gå o lägga mig!
Pusshaj

Inga kommentarer: