söndag 20 juli 2008

Helgen!

Denna helg har mest bestått av kalas! Barnkalas för att vara mer exakt! I lördags firade vi Lucas som fyller 8 år i morgon! Han fick en tröja med Hacke Hackspett av oss! Han ÄLSKAR Hacke:-) På kalaset fick vi grillad korv med bröd och tårta! GOTT!! Ungarna lekta och hade skoj. På kvällen ösregnade de och jag spendera den framför TV:n. Rätt mysigt faktiskt! Jan han avslutade svetsandet på Cadillacens avgasrör, den ska ju besiktigas imorron! Han kom in vid 23 tiden då kolla vi på tv tillsammans en stund, Isac va oxå uppe.. han har ju så svårt att somna på kvällen! Jag o Isac gick o la oss vid 00.30 somnade rätt lätt men vaknar av en jätteknall 01:45. Bara ner och dra ut tele sladdar, datorsladdar och boxer sladdar!! De höll väll på nån halv timme innan jag somnade om igen! Sen sov vi till 08 i morse!

Idag va de dax för kalas hos Alwa. Hon fyller 5 år idag! Oxå där bler det korv med bröd och tårta:-) GOTT!! Full fart på trollen där uppe oxå! Vi tog Cadillacen dit! Jag är så sugen på o åka iväg på nån cruising med den! Får se om det blir nåt innan Twin Lake Run. HOPPAS!

Imorron ska jag börja med en xtravagansa kur. Jag hittade 35 påsar när jag städa häromdagen och jag tycker det är lite dyrt och kasta 35*27=945 kr!!! Så jag tar en vecka på helfart= 3 påsar/dag sen tar jag halvfart till dom är slut. Efter de börjar jag med GI tror jag.

Så jag ska försöka skriva om min viktresa! Vill tappa ca 10 kg till. Jag kolla på gamla kort innan idag, kort från Bengt o Ninas bröllop.. Då va Max 8 månader och jag va tjock! Jag tror att jag vägde 83-84 kg, nu väger jag ca 73 kg.

Så imoorn ska jag sätta upp mitt mål och nu ska de KÄMPAS! Om jag slarvar ge mig en spark i arslet;-)


De va la allt för idag:-)



Pusshaj på er alla!!!


Här kommer föresten en gammal bild från augusti -06 ( bengt och ninnas bröllop)




2 kommentarer:

Cornelia sa...

Hallå där,
härligt med en viktkämpe till...
Hejja hejja kommer här ifrån Kungshamn.
Kram Cornelia

Anonym sa...

Vad du är duktig!! Har själv en del påsar som ligger och väntar på att dom ska bli uppdruckna..
Kämpa på! Kram