onsdag 16 juli 2008

Kiviksmarknad!

Ja, igår va vi där! Kul som vanligt och inte så mycket folk! Tror att det gör lite nytta att dom har 3 dagar istället för 2. Handlade 14 par strumpor för 100 kr! Mitt första par foppatofflor! Pokemonkort och en t-shirt med Hacke Hackspett till Rasmus. Till Isac blev det soglasögon och Max blev de inget mer än lite godis! Jan köpte ett par trätofflor och strumpor. Men jag tror INTE på millimeter rättvisa. Rasmus och Isac åkte 2 karuseller var och åkte kana på en uppblåsbar sådan. Dom hade mycket kul! När jag stod o kolla på när dom åkte kanna så vände jag mig av nån anledning om o kolla på nåt så hör jag bara Hej Ida.... de tog ett par sekunder innan jag kopplade vem de va för jag har inte träffat han på MÅNGA år. Det va KB (Karl Björklund) En klasskompis från önnestad tiden. En snabb kram o prata lite innan han fortsatte. Kul o träffas! På eftermiddagen körde vi till Kerstin en sväng. Hennes dotter Maria va nere med Sambo och barn. Hon bor till vardags i Göteborg men har varit nere i 3 veckor. Maja o Oscar hade kul med min små troll i ett par timmar innan vi körde tillbaka till markanden! Gick ett par timmar till inan vi körde hem vid 20 tiden. Jag va trött men satt uppe o kolla på sex and the city till 00.30. ÄLSKAR den serien! Vill gärna se filmen, om jag bara kan hitta tiden oxå!
Ida är det meningen att jag ska storstäda... Men jag kommer inte igång! Johan har vatt här o verkat hästarna, tog av Mynta skorna och Vile fick nya fram. Allt gick bra Johan är trevlig!
Nu SKA jag börja städa!
Pusshaj!!!
Bilder fins i bilddagboken!!

1 kommentar:

Ninna sa...

filmen är SÅÅÅÅ bra du måste se den om du gillar serien.. :-)