tisdag 8 juli 2008

power big meet - The story!

Kl. 20.00 lämnade vi vinslöv, vi skulle inom hlm en sväng för o tanka och hämta Andreas skor.
Sen va de bara att styra bilen mot Västerås!
Hanna, jag o Andreas drack lite öl o cider, så första pissepausen kom rätt snabbt!
Men sen kunde vi hålla oss till vi kom till klevshult där vi skulle stanna o snacka med Roger.
Efter en stund fortsatte vi mot vårt mål, med ett par avbrott för kissning:-)
Ca 03.00 va vi vid kvicksund, ett ställe med underbar utsickt, så där blev pissepaus och
lite fotograferande av soluppgång!
En timme senare va vi framme på campingen.
log upp våra tält och la oss o nanna en stund, dom flesta håller nog igång hela natten och där va ett jäkla liv. Men det är väll endel av tjusningen!
Vi gick upp runt 07, då satt våra grannar o drack grogg:-)
Jag o Hanna gick o ducha innan vi for till Mc Donalds för frukost!
Efter fruckost körde vi till utställningen, Där va hur mycket bilar som helst! Och massa bildelar, kläder, mat!
Vi blev rätt snabbt varma för de va ca 25 grader, så efter 3-4 timmar åkte vi tillbacka till campingen o vilade och åt.
Sen va de dags o dricka några öl igen!
Påp kvällen provade vi och cruisa, men det va ju tvärstopp så vi körde tillbacka till campingen istället. Jag fortsatte festa till ca 01.30 sen va jag trt o gick o la mig i baksätet på cadillacen o sov!
Den natten sov jag bäst! Jag vakna flera gånger av grannarnas vrålande, men det gör inget!
Hanna o jag gick o duscha vid 08.00 tiden
sen va de frukost buffé innan de bar av till utställningen igen.
Jag, Hanna o Andreas gick för oss själva för Jan o Mattias skulle kolla på alla bildelar o skit de palla inte vi! Efter ett par timmr börja det regna så vi begav oss bort till campingen igen, iaf jag, Hanna o Andreas... dom andra två kom nån timme senare.
Vi la oss o vila o läste och åt lite snask:-) Mysigt!
Sen börja jag dricka öl igen, dom andra hade ingen lust!
Jag gick upp o hälsa på Anders, Jennie och resten av Hässleholmgänget! Mycket trevligt var det!
Min bil ville åka hem, men det vill inte jag, så jag fick stanna kvar och åkte hem med hässlholmaran dagen efter. Åkte i Anders bil.
Jag o jennie hade det skitskoj fast det regna hela natten!
Hade roligt med alla andra med under dessa dagar! Kan säga att dett amåst jag defenitivt gör om!
En underbart rolig helg!!!
Detta va våran helg i stora drag, mycket mer hände ju så klart men jag orkar inte sitta o skriva allt!
Pusshaj

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att ni hade kul! =)
Vilken jennie va det som åkte med Anders o dem?