lördag 26 juli 2008

Dålig...

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här! Men jag har jobbat, mycket att göra på jobbet då vi e 2 man kort förtillfället! Som tur är drog Simon in sina 2 veckor semester så vi inte blir lika kort om fölk! Det kallar jag arbetsmoral! Och sen har jag självklart åkt på en dunderförskylning! Ont i halsen, lite feber, ont i kroppen och otroligt trött! Men idag ska det ignoreras! Jag ska ta 2 alvedon och 1 ipren sen ska jag åka o bada med Isac o Rasmus! Kanske Max oxå, men han e oxå lite dålig, så vi får se. Jag ska åka antingen till Åhus eller till Tydinge. Tydinge är ju mycket närmre och den enda sjö jag kan bada i. Så nu pallar jag inte skriva mer förtillfället, men kanske kommer en mer utförlig blogg om dom senaste dagarna ikväll.
Önskar all en underbar dag!
Pusshaj!

Inga kommentarer: