onsdag 9 juli 2008

Kristianstadsdagarna

Idag ska jag följa med Simon (min arbetskamrat och en av mina bästa vänner) och han några av han kompisar till kristanstadsdagarna o dricka ett par öl å
Det ända problemet är att jag inte vet hur jag ska ta mig hem!
Men det ordnar sig säkert:-)
Annars har denna dag beståt av städning, de va rätt mycket hundhår här.
Dom fäller hur mycket som helst nu!
Jan fixar med husvagnen så att den ska bli användbar!
Förhoppningsvis kommer vi iväg nån runda med den
iår!
Rasmus har vatt o lekt med en kompis och nu kommer en annan kompis snart hit och leker!
Han har det fullt upp fast det är sommalov!
Isac har vatt lite busig idag, han lekte med sin badboll här inne och jag sa flera ggr till han att gå ut o leka, jag satt i viktigt jobbsamtal och kunde inte riktigt ta tag i det.
Sen hör jag ett krachande ljud..
Då ha han kastat bollen så högt upp att en av mina prydnadstallrikar från fyrklövern som jag fått av farmors mamma ramlade ner!
Han blev så rädd att han kissade på sig
stakaren!!
Sen såg jag att han fått et litet sår under ögat, tur att den inte träffade i ögat!
Föhoppningsvis har han lärt sig nåt och leker inte med bollar inne längre!
Nu ska jag försöka hitta nån som vill sälja en så så min serie är komplett igen!
Max har mest lullat rundor och ätit riskokor och korv med bröd:-)
Pusshaj!!

Inga kommentarer: