tisdag 5 augusti 2008

Urusel!!!!

Är jag på att blogga! MÅSTE skärpa mig! Men ett litet munus denna vecka oxå... Fast jag inte är jätte noga med vad jag äter... Än! Det kommer! Men jag rör mycket på mig och dricker massa vatten! Jobbar mycket gör jag oxå just nu. Men jag ska gå ner i tjänst till 75% den första september. Måste ju hinna med barnen och mina husdjur oxå! Vi va o dräktighetstesta Konica igår... Tyvärr va hon inte dräktig...=( Får se om vi ska betäcka henne nästa år eller inte... får fundera!
Imorron ska jag o Katarina till hässleholm o göra den staden osäker... Men vi ska ta det rätt lugnat! Ta några öl/cider käka nåt o snacka massa skit=) Ska bli mysigt! Men innan dess är det jobb, sen är jag ledig torsdag och jobbar fredag - söndag. Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar, skulle jobbat 3 men ta kompledigt på torsdagen då jag ska till Lund och BUS med Max. Det ska göras nån jobbig undersökning för o se om det är nåt hinder kvar i urinröret. Då ska han ha en kateter i urinröret och en i ändtarmen. Tror inte att han kommer och tycka att det är så kul! Men jag vet ju att det är för hans bästa dom gör det. Jag har fått mycket beröm av sjuksköterskor och läkare för hur lugnt jag hanterar allt som har med Max och alla undersökningar att göra. Jagkommer i god tid till alla undersökningar så han hinner leka o ha kul, jag är lugn och tar inte upp han när han skriker ibland när dom ska sticka han, inget blir ju bättre för att man drar ut på det! Bäst och få det gjort! Han är ju så grymt svårstucken oxå! Men det blir väll bättre ju äldre han blir!
Håll alla era tummar för att allt ser bra ut på undersökningen!
Jag ska försöka uppdatera min bilddagbok senare idag om ni vill se lite bilder=)
Ha de bra!
PUSSHAJ!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Inte så litet minus tycker jag. Och dessutom en centimeter i midjan, det räknas också.
Bra jobbat

Ninna sa...

inte lätt o hinna blogga, hinner inte själv så ofta som man önskade.

Önskar Lycka till o håller tummarna för Max när ni ska till Lund.
Kram