lördag 23 augusti 2008

A trip down memory lane...

Idag va vi och lämna Mille i träning hos Johan Nilsson. Han håller till i Kornhult utanför Hishult i södra Halland. Varkar vara ett jättetrevligt ställe där Mille kommer att få de jättebra! En länk till hans sida kommer här. www.stalljohannilsson.se
Vi pratade lite och kom in på USA vilket fick mig att börja tänka tillbacka på tiden där! Ska lägga in ite bilder i min bilddagbok så klicka på läken till höger så kommer du dit! Kommer Bl.a att lägga bilder på Nourvelus Hanover, jag va skötare till han när han va två år. Nu har han sprungit in över 6,00000 kr!
Annars har det vatt en vecka med mycket jobb! Är lite partysugen men de verkar inte bli nåt denna helg... Det tar jag igen nästa lördag då ska jag till helge å festivalen!
Nice!
Hoppas ni får en riktigt trevig lördagkväll!
Chao!

1 kommentar:

Anonym sa...

I detta trista vädret blir man inte så partysugen.. Vill ha sol!