lördag 16 augusti 2008

Tråkigt som fan...

Har jag!
Inget att göra, eller jo de har jag. Jag ska ut o rida så fort jan har kopplat färdigt viasat boxarna. Senare ikväll kör jag nog till stenbrottet i Gumlösa o går med hundarna, dom behöver rastas lite! Annars blir det TV och så ikväll. Med Chips o dipp:-) Är så sugen att jag inte kan låta bli!
Jag har vatt o handlat idag, va o fixa en ny mobil till Jan. Han har ju mitt gamla abonnemang och häromdagen ringde dom med ett erbjudande om att om man band sig i 18 månader så fick man 900 att köpa en telefon för. Jag va inom Telia butiken i stan och hitta en W200i den kostade låst till telia 795 och olåst 1195. Jag tog den olåst och betalade 300 kr! Rätt bra tycker jag! Sen ner till Maxi o storhandla! de behövdes de ekade nästan i kylen! Köpte massa nyttigt, frukt, sallad, fetaost, knäckebröd, Ägg, ost, skinkpålägg o massa mer. Jag köpte en ny ryggsäck till Rasmus för 39 kr! Billigt! Inget speciellt med deninget tryck o så med den va snygg. Jag köpte ett set med penna o linjal o suddgummi till han oxå.
Färg till håret blev det oxå.. Jag köpte avfärgning när jag v i Lund med Max och funderar på o ta i den först och sen ha i en ljusbrun efter. Unrdra om jag vågar? Vill ju inte tappa allt håret! Får fundera lite innan jag bestämmer mig.
Lund i torsdag gick riktigt bra! Han blev lite ledsen precis när dom skulle sätta in katertern men sen gick det bra och han låg helt stilla! Men vi va där i god tid så han fick leka av sig lite och så fick han sova middag en stund oxå. Annars gör han inte det längre. Dom skulle skicka ner resultatet till barnkirurgen så hör dom väll av sig med ett svar.
Nej, nu ska jag gå o se vad fan det är som tar så lång tid för Jan!
Ha en bra kväll
pusshaj!!

Inga kommentarer: