tisdag 12 augusti 2008

Tisdag...

Idag e det tisdag o jag har jobbat! Haft möte idag om den framtida grisverksamheten på önnestadsgymnasiet. http://www.buf.kristianstad.se/onnestad_gy/ Jag är ju grisansvarig där, så jag är med o bestämmer endel. Himla kul! Eleverna är tillbacka oxå.. endela av dom iaf. Och det är kul! De är ju lite tjusningen med det här jobbet, att få lära ut det jag kan om kor o grisar, främst grisar då. Annars har de väll inte hänt så mycket den senaste veckan. Jag o Katte va på festivaldax i Hässleholm i onsdags och tog ett par öl... när jag tänker efter blev de nog mer än ett par... Men, men man ska kul så länge man kan! Man lever bara en gång och jag tänker då inte sitta hemma o samla damm till den dagen kommer! Inte riktigt min stil!
Annars funderar jag på medryttare till min Vile och medkusk/medryttare till Mynta. Vill ju gärna få igång han, kanske tävla nån lätt klass menjag har inte riktigt tid. Ska ta en rejäl funderare på hur jag ska göra.
Jag ska ju få lite andra arbetstider nu oxå. Jag vill ju gå ner till 75% från 92,37% och då undra dom om jag kunde tänka mig att jobba 06-12 och fler dagar istället för 06-15 och färre dagar. Jag tror att de skulle vara jättebra och jobba 06-12!
Nu e jag trött och vll bara lägga mig på soffan och vila... men det lär dröja en stund för nu ska jag natta min sötaste troll!
Puss, kram o natti på er!

2 kommentarer:

Ninna sa...

vilka lyxtider du kommer få :-D
Kram

Anonym sa...

Då blir det ungefär som mina tider. Har ju 04-11 och det är kanon.Kram