onsdag 18 juni 2008

Städning o tvätt!

Det är vad som gäller idag. Städa nedervåningn, vika massa med tvätt o tvätta massa tvätt. Inte så kul kanske men skönt o ha det gjort! Imorron vill jag inte fixa med sånt och sen är det ju midsommarafton:-) Vad ska ni hitta på då? När Jan kommer hem s ska jag köra in till stan en sväng. Fixa ett kort till Helén present o inom systemet! Måste ju ha nåt gott att dricka till midsommar!
Nej, nu är min macka uppäten så jag fr väll återgå till städning!

Hoppas ni alla får en underbar dag! Pusshaj....

2 kommentarer:

Ninna sa...

Ja jag har fullt upp med att försöka få flickornas lekrum färdigmålat så jag kan möblera och få undan så det slipper se så rörigt ut här på midsommar då vi ska ha fest här. tradition sedan nåra år tillbaks, alltid skoj, ska dock tilläggas att det är knytegille, så jag står inte med allt själv heller, kan inte bli bättre
:-)
Önskar trevlig och Glad Midsommar på Er!
Kram

Anonym sa...

Min midsommar firades hemma med familjen ikväll är de partaj i Venestad en tradition ;) Hoppas ni haft de bra o får en bra kväll ikväll =) Kramis Mikaela