måndag 23 juni 2008

Helgen...

Det har varit en tuff men mycket rolig helg! I fredags som ju va midsommarafton körde vi upp till Lönsboda vid middag. På väg upp hämtade vi Simon som skulle åka med. Han va fortfarande ute hos kossorna när vi kom så vi snacka lite skit med hans mamma istället! Hon bjöd dit mig o ungarna på fika nån gång!
Vi kom upp till Lönsboda vid 14 tiden och packa upp tält och sovsäckar! Tält för hela slanten blev det! Ingen höjdare direkt.
Ungarna somnade vid 24 tiden och jag somnade knappt alls, vi gick o la oss vid 02 men "ungdomarna" höll låda till 04.30 då somnade jag o sov till 07.30. Då gick jag o Max in till Helén.
Där efter vakna alla o vi åt frukost o vila lite innan vi packa ihopa och åkte hem. Var hemma vid 12 tiden. Då packa vi upp o slängde i en maskin tvätt, sen gick hela familjen o la sig en sväng! Vakna vid 15 tiden o messa lite med Katte, vi skulle ju ut o svira lite ikväll på lördagen oxå, ! Venestad närmare bestämt! Vi åkte upp till hennes bror vid 19 tiden o förfesta lite innan det bar av till venestad!
Där va skit kul med massa gamla vänner o bekanta, endel gamla klasskamrater från önnestad tiden var där oxå!
Under kvällen fick jag ett ryck o ringde Mattias, o han kom oxå upp1 Så jag o Katte o Johan Hult åkte med han hemåt... eller nej hem åkte vi ju inte.. En tur in till kristianstad blev det. Åt nattamad på Burger King!
Sen va vi nanniga och åkte hemåt, var hemma vid 03.30 tror jag. Dracka massa vatten oc´h gick o la mig. Vkana vid 10 dagen efter hyfsat pigg faktiskt!
Men i morse va ju en anna historia... Såååå trött va jag när klockan ringde vid 04.30. Nu när vi vatt lediga har vi ovit till ca 07 sen har jag legat på soffan nån timme eller två o kollat på barnprogram med ungarna!
Men jag jobbar bara denna veckan... sen är de semester i 3 veckor!
Det är bar 9 dagar till vi åker till Power Big Meet! Lääääängtar! Borta torsdag till söndag!
Och på lördag ska jag o katte oMattias och kanske nån mer vad vet jag till Värestorp o dansa till Lasse Stefanz!
Ikväll har jag o Pappa varit o lämnat Konika i häglinge för seminering. Båda fölen fick ju avlivas så vi hoppas på ett friskt föl denn gång!
Nu orkar jag inte mer, och duscha kan jag inte heller för det är nåt kasst med pumpen som Jan är ute o lagar! Och jag kan inte gå o lägga mig utan att duscha!
Pusshaj på er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kunde jag missa dig i venestad va jag så full ;)

Anonym sa...

Ja fy vad kul vi hade. Hoppas att lördag blir lika bra!

Anonym sa...

Hihi, jag måste oxå vatt rätt full som missa dig=)