måndag 30 juni 2008

Första!!!



Idag är det min första semesterdag!
Härligt!
Skönt o vara ledig efter en lång vecka! Va bar ledig på torsdagen.
På lördagen va ju jag o katte i värestorp! Riktigt trevligt o jag
fick dansat endel!
Katte, Johan o Mattias kom o hämta mig
på jobbet vid 21:15 tiden. Jag hade precis släppt ut korna
och jag hade inte hunnit duscha än.
Men vid 21:45 va jag klar och vi kunde bege oss mot
Värestorp!
Lasse Stefans stod på menyn, dansband är väll inte min favvorit musik men att dansa till är det himla kul!
Får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag i katte hittar ut igen;-)
Kristianstadsdagaran sista helgen kanske?
Idag har jag börjat packa o förbereda inför Västerås!
På torsdag eftermiddag/kväll bär det av!
Längtar!
Tänkte bjuda på lite bilder från helgen oxå, men dom hamnar aldrig där jag vill , men här kommer dom ändå:-)










2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, Vilka härliga kort!! Det ser ju ut som jag är helt drogad :)
Vi får väl se när vi hittar ut igen :)

Anonym sa...

Tack! =)

Då bär det snart av till V-ås?