söndag 15 juni 2008

Besök av Paris Hilton!

Ja, det har vi haft idag! Ja, inte den riktiga blond arvtagerskan utan Simon o hans hund, Paris (Hilton) Jäkla namn men han ville tvunget att hon skulle heta det! Paris är ju syster till min Loke o min Atlas e ju pappa till dom båda! Hundarna hade jätteskoj o busade massa! Atlas som e gammal orkade inte så länge med Loke o Paris höll igång länge!
När Jan kom hem tog vi en fika o snacka lite, Helén på jobbet fyller ju 45 imorron så vi prata lite om present o så. Vi ska ju fira hennes födelsedag o midsommar kombinerat uppe i Lönnsboda deras stuga. Vi bestämde att vi ska lägga ihop till en såndär hängmatta på stativ. Hon ahr pratat om att hon vill ha en sån. Så vi är 6-7 st som ska lägga ihopa!

Jag ska åka o kolla på en sån imooron när jag ska till Hanna o hälsa på, hon är ju i kolevik med husvagnen så jag o ungarna ska åka dit o vara där hela dagen:) Så när vi ändå kör förbi EKO så springer jag inom o kolla på en.

nej nu har jag ont i skallen o ska lägga mig på soffan!

Pusshaj på er alla:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jaaa... O när vi snodde "pump"-flaggan från trekanten! Hahaha!

Anonym sa...

Ja, visst är den! =)
Det är min f.d. "arbetskollega" eller kanske snarare "ridskole-polare" som inte har nån humor. Hon fann inte listan alls humoristisk. =P Tråkfia är hon!