söndag 15 juni 2008

Ny blogg!

Ja, jag skaffa mig en ny blogg. Min gamla på blogg.se har jag inte skrivit i på evighet så jag skaffa en ny istället! Ska försöka skriva nästan varje dag iallafall. Jag kommer o skriva om mitt liv, med sambo 3 barn o massa husdjur! Jag har ju 6 katter 2 hundar o 4 hästar. Hästarn äger jag o min pappa ihopa. Det är 3 travare o 1 B-ponny.
Jag har oxå ett stort intresse för gamla amerikanska bilar. Vi har en cadillac -60 som vi kör med så ofta vi kan! men drömmen är en EGEN jänkare o då drömmer jag om en buik från 50-talet!

Detta får bli allt i mitt första inlägg, ör nu kommer Simon o Paris o hälsar på:-) Det kommer kanske ett till ikväll:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen hittade man till dig igen.. Hoppas allt är bra med er=) Varit på nån student eller nått sånt nu? Min syster tog studenten nu den 13 nu är hon djurvårdare ;) Ska hon bara hitta jobb med.
Allt bra med killarna?
kramis