söndag 11 januari 2009

De kanske är dags nu....;-)

Känns som det är dags för en blogg=) Är ju jättelängesen sist!
Jag har som de flesta av er vet flyttat till hässleholm. Jaghar barnen varannan vecka och det funkar bra än så länge. Även om man saknar dom som en galning när dom inte är hos mig!
Jag har träffat en underbar kille som heter Andreas. Har kännt han sen i sommras, men ett tag efter separationen sa det klick! Och jag är jättekär känns underbart!
Annars har det så klart hänt massor! Men jag kan ju inte skriva allt=) Jag har haft en bra jul och nyår med mys med Andreas och barnen! Underbart!
På jobbet går det rätt bra! Första gruppen med gyltor som grisade hade 12,0 levande födda och jag avvande 11,4! Jättebra resultat så jag är nöjd=) Andra gruppen lite sämmre, men ändå bra! Tredje gruppen har precis grisat, det har gått lite sisådär. Har vatt svårt att hålla värmen stallarna när det vatt så kallt. Det ska ju hels vara 20-22 grader och är där 15-16 grader fryser nyfödda grisar snabbt ihjäl.
Vad har mer hänt.... hmmm
just det! Jag, Jenny o kim va ju på tatuerings mässan i malmö i oktober. Det blev en sternum piercing för mig! Äntligen!! Den har lite svårt att läka, men jag är envis och hoppas att den läker!
Max fyllde ju 3 år i tisdags! Kan inte fatta att han redan är så stor! Helt otroligt!
Nu ska jag inte tråka er mer:)
Men jag ska försöka blogga lite oftare!
Ha en underbra söndag!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh vad härligt att du bloggar igen och vad underbart att du är riktigt kär igen :-D
Hade varit skoj att ses någonting snart ju.
Ja barnen börjar bli stora, My blir ju med 3 i mars och i april fyller Nellie 1 år tiden går himla fort.
Var rädd om dig och jag ser framemot fler blogginlägg ;-)
Kram Ninna

Anonym sa...

YÄY! Ett nytt inlägg! ;P =)


HAHA!
Och ordverifieringen man ska skriva i här under blev "micke"! Tro´t eller ej! =D