fredag 16 januari 2009

Tvätt....

Usch tvätta är vad jag gör just nu! Hatar detta springande upp o ner, hänga, tumla! Blä! Hatar och bo i lägenhet! Men förhoppnigsvis blir det inte för evigt! Bara att bita ihop o gilla läget! I dag hämtar jag mina troll igen=) Underbart! Nu har jag saknat dom i en hel vecka! Tur jag jobbar mycket så jag får tiden att gå! Jobbar heltid nu vilket betyder att de flesat dagar består av jobb. Den 11-13 mars ska jag o Andreas åka på kryssning Köpenhamn-Oslo! Ska bli jättemysigt! Längtar verkligen!
Ikväll blir de mys med barnen! Vi ska ta oss till Mc Donlads för middag ikväll=) Passar väll inte min "diet" men jag har slarvat så jäkla mycket ändå så, Mc D får de bli! Men nästa vecka ska jag fan ta tag i det igen. Har gått upp 6-7 kg sen jag flytta! Närmar mig 80 kg igen, en gränns jag INTE vill passera!!!!! Blir inte att jag följer nån speciell diet, bara äta mindre portioner, undvika sötsaker, läsk osv osv. Och försöka motionera! Viktigast av allt!! Sa hålla er underrättade med hur det går!
Fundreade på inflyttningsfest den 7/2 (de är ju bara typ 4- 5 månader sen jag flytta;-) ) Men sen fick jag höra att Americars har årsfest den lördagen, så jag kanske flyttar en. Funderar ett tag till=) Har jag väntat så här länge, kan jag lika gärna vänta ett tag till!
Nu måste jag ner o hänga den förbannade tvätten! BLÄ!
Hoppas ni andra har en trevigare fredag=)
Massa kramar från mig!!

Inga kommentarer: