onsdag 24 september 2008

Flytta....?

Ja, de ska jag göra. Jag ska flytta till Hässleholm. Jag o Jan ska separera. Varför? Jo, vårt förhållande har inte varit bra på länge. De va jag som ville vi skulle separera nu. Och jag flyttar på fredag. Eller börjar iaf. Ska flytta lite möbler och lådor. Sen får jag nog packa lådor långtid framöver! Man samlar på si endel skit under åren!
Barnen ska vi ha varannan vecka, och vi tror det kommer att funka! För er som undrar är vi INTE oväner alls! Vi har redat ut det mesta och det känns bra att få börja på ett nytt liv. Det kommer att bli ekonomiskt tufft, men det löser sig!
Annars händer inte mycket i helgen. Kanske ner till Malmö o hälsa på Kim på lördag en sväng. Och kanske träffa Jenny på lördagkvällen!
Nej, nu ska jag umgås med mina underbara ungar!
Pusshaj på er=)

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Där ser man, skönt ändå at det verkar som du mår bra.
Kör hårt :-)
Kram kram

Anonym sa...

Du är utmanad!
Kolla min blogg:
http://missrockangel.blogg.se/2008/november/utmanad-1.html