fredag 12 september 2008

Ett tag sen...

Nu va de ett tag sen jag skrev igen! Nästan 2 veckor sen! Har hänt endel! Mycket roliga grejer! Min första dräktiga ko kalvade den 30/8! En jättefin kvigkalv som ni kan se på bild i min bilddagbok! Sen va de ju Helge Å festivalen på kvällen! Jag Katte o Nadia åkte dit. Vi kolla på Boppers, Smen, Lillasyster o charlotte pirelli! Trevlig kväll men kall o jag va lite trött!
Veckan efter va de mycket jobb, har hur mycket som helst nu när det närmar sig att vi ska ha egna suggor! På lördagen va de dags igen... för fest alltså! De va ju Twin Lake Run! Jätte kul men dddom flesta i min bil va trötta och vill hem! Jag hade ju träffat Jenny där som egentligen åkte med Andreas, hon åkte med norrut och vi åkte till Eagles Car clubs stuga i stoby. Där fick jag o jenny vara bartenders för kvällen. Jenny är ju redan medlem i klubben och den kvällen blev jag oxå det! Famåt 01 vi trötta och drog oss hemåt. Söndagen jobba jag kväll och de gick bra.
Denna vecka har jag jobbat varje dag, korta dagar så de är ok. När jag hämta Max o Isac på dagis i onsdags så hade Max feber, men den är borta nu.
Imorron e de party igen.... Förvånar de någon:-) Tror inte det!
Först på dan imorron ska jag hjälpa Katte på en loppis i västra torup! Ska bli kul! Framåt kvällen ska jag med Jenny o dom till Tydinge och Rockabilly fest! Men innan vi drar dit blir de nog förfest hos Andreas i Hästveda.
Idag kommer Katte o Eddie o fikar! Jag har kladdkakan i ugenen! Ska bli gott o trevligt att sitta o snacka en stund!
Det va allt för nu!
Pusshaj o ha en riktigt trevlig helg:-)

1 kommentar:

Katta sa...

Kakan var supersmarrig :D Vi får hoppas att det blir en trevlig dag imorgon. KRAM