fredag 12 juni 2009

Ett tag sen... Igen=)

Jag har inte uppdaterat så mycket här den senaste tiden! Jag ska verkligen försöka ta tag i det! Men ofta så räcker inte tiden till och har jag tid att surfa slösurfar jag gärna på facebook o dyl.=) Idag har vi en rainday! Helt underbart om ni fågar mig, misförstå mig inte! Jag älskar sol och värme men oxå sådana här slödagar då jag inte behöver göra något! Ungarna börjar såklart bli rastlösa men dom får lära sigg att iblnad blir det bara inneaktiviteter!
Jag ska jobba nu i helgen, kväll lördag och söndag sen är jag ledig fram till nästa lördag. Jag ska jobba lördag och söndag efter midsommar. Igår va jag och barnen nere i sjöbo och hälsade på Emma och Micke! En mycket trevlig dag mad massa roliga aktiviteter! Både jag och barnen va helt slut när vi kom hem!
Ikväll ska vi ha familjemys med tacos och vin! Underbart!
Hoppas att ni all får en underbara rainday!
Kram Ida!

1 kommentar:

Katta sa...

Det var ju på tide att du skrev något nytt här! Hoppas att allt är bra. Kram